Įdiegtas metalinių tiltų su sandūromis horizontalioje ir vertikalioje plokštumoje sujungimas suvirinant (pėsčiųjų vantinis tiltas per Nerį Vilniuje), taip pat metalinių tiltų su vertikaliu sijos lakštų sujungimu didelio atsparumo varžtais ir apatinės bei viršutinės sijų juostų sujungimu suvirinant (tiltas per Nemuną Kauno miesto vakariniame aplinkkelyje).
2002-2003 metais įsisavinta metalinių gofruotų pralaidų statybos technologija, kuri leidžia statyti vamzdines bei arkines pralaidas automobilių keliuose bei geležinkeliuose.
UAB "Viadukas" visose savo veiklos srityse įdiegė užsienio firmų "Klinkmann", "Ombran", "Icopal", "Sika", "Hammelmann" technologijas ir "Emaco C 88", "Trebolit BH 6000", "CracstoP", "Safegrip" medžiagas – tai užtikrina aukštą darbų kokybę.
Šiuo meru UAB "Viadukas" turi reikiamą statybos ir remonto techniką, naudojamą Europoje: vokišką smėliasrovę "Norexo" su dviem kameromis, šveicarišką betono injektavimo aparatą "Polyplan K2", vokišką torkretavimo aparatą "TYP Ml Torkret Baum", itališką automobilinį keltuvą tilto apačios remonto darbams ir dažymui, vokišką aukšto slėgimo vandens patranką "Hammelmann".
Bendrovė turi šiuolaikinį statybos mašinų ir įrengimų parką. Pramoninės bazės aprūpintos galingais 50 t keliamosios galios ožiniais kranais – tai leidžia gaminti stambias, iki 60 t tiltų konstrukcijas, turi 16, 40, 75 tonų su pneumatine ir 63 tonų su vikšrine važiuokle keliamosios galios kranus.
Įmonėje yra ekskavatorių ir buldozerių parkas, polių įkalimo, kevalinių polių panardinimo įrengimai, didelio spaudimo siurbliai, torkretavimo ir injektavimo įrengimai, "Peri" klojimų komplektas.
UAB "Viadukas" turi pramonines bazes Vilniuje ir Klaipėdoje.
Didesnioji dalis įmonės darbuotojų yra specialistai – tiltininkai, kurių gamybos stažas 20-25 metai.